INFORMACJE O POSTACIACH, KTÓRE WARTO ZNAĆ
Cześć! Od jakiegoś czasu, zastanawiałam się o czym można byłoby napisać post i wpadłam na taki oto pomysł, aby napisać co nie co, o postaciach. Zwłaszcza tych najbardziej przykuwających naszą uwagę. Od razu informuję również, że post jest w trakcie tworzenia i nie będzie on zawierał wszystkich postaci, które chciałam dodać. Wczoraj siedem postaci, zajęło mi jakieś pięć godzin. Mianowicie pierw spisywałam informacje, ale głównie co zajęło mi długi czas, to były to tła i postacie. Musiałam pierw porobić screeny, potem wygumkować stare tło, rozmyć obraz i dodać postać. Może i wydaje się to banalne, ale naprawdę zajęło mi to sporo czasu. Na początek, może nieco o Jeźdźcach Dusz, a potem reszta postaci, na których temat, trochę przygotowałam informacji.
LISA PETERSON
Lisa jest pierwszą z czworga dziewczyn, która odkryła swoje magiczne zdolności w grze z serii Starhine Legacy, posiada ona moc leczenia ran. Jest ona z pod znaku byka. Jej koniem jest Starshine, a symbolem gwiazda. Lisa z charakteru jest odważną i zdeterminowaną osobą. Hobbystycznie, głównie słuchanie rocka, gra na gitarze oraz jeździ konno. Lisa przeprowadziła się z wielkiego miasta do nadmorskiego Jorvik, przez zmianę pracy jej ojca. Ojciec Lisy po przeprowadzce, zaczął pracę w firmie Dark Core. Matka Lisy niestety nie żyje, zginęła ona w wypadku samochodowym.
LINDA CHANDLER
Linda jest drugą dziewczyną po Lisie, która odkryła swoje magiczne zdolności. Posiada ona moc widzenia przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości, a jej symbolem jest księżyc. Ma ona konia o imieniu Meteor, który przepada za jedzeniem. Jest ona bardzo inteligentną osobą z ogromnymi zdolnościami. Z charakteru jest przyjazną i sympatyczną osobą, ma również spore poczucie humoru, przez co odstaje ona od typowych kujonek. O rodzicach Lindy nigdy nic nie wspomniano, nie jest również znane to, jaki ma ona znak zodiaku.
ALEX CLOUDMILL
Alex to odważna i stanowcza dziewczyna. Posiada ona, moc mentalnego uderzenia inaczej mówiąc, ma moc odbierania dusz i jest wojowniczką Jeźdźców Dusz. Jej symbolem jest piorun, a opiekunką Elizabeth Sunbeam z Valedale. Ma ona kucyka o imieniu Tin Can, który z charakteru jest tak samo odważny. Alex jest chłopczycą, nie tylko po stylu, ale również po tym, co lubi ona robić najbardziej. Czyli zajmować się naprawianiem silników. W przyszłości, chciałaby ona zostać mechanikiem. Wcześniej, mieszkała ona wraz z mamą i czterema braćmi w Dzielnicy Kruczej. Jej najmłodszym bratem jest James Cloudmill, którego można spotkać w Forcie Pinta. Pochodzi ona z biednej rodziny. Matka Alex wychowywała piątkę dzieci samotnie, a ojciec Alex nie jest znany, wiadomo tylko, że pozostawił on jedynie rodzinę.
ANNE VON BLYSSEN
Anna jest dziewczyną, pochodzącą z bogatej rodziny, która zajmuje ważne pozycje w całym Jorvik, a jej ojciec, jest jednym z najważniejszych ludzi w Jorvik. Z początku Anne, może wydawać się bardzo rozpieszczona, ale przy bliższym poznaniu jest miła i oddana swoim przyjaciołom. Jej symbolem jest słońce, a koniem Concorde rasy Jorvik Gorącokrwisty. Ma ona moc otwierania portali do świata Pandorii, pokonywania czasu i przestrzeni. Dla Anny, bardzo ważny jest wygląd. Interesuje się ona modą, a jej największym marzeniem jest zostanie modelką lub aktorką. Chodziła do szkoły w mieście Jorvik, to tam zaprzyjaźniła się z Lisą, Lindą i Alex, po wydarzeniach związanych ze Starshine.
FRIPP
Fripp jest magiczną istotą, która z wyglądu przypomina nieco wiewiórkę. Ma on wiele tysięcy lat i pochodzi ze świata Pandorii, niestety prawo świata Pandorii, zabrania mu jego powrotu. Od dawna, pomaga on Jeźdźcom Dusz w walce z Jeźdźcami Mroku oraz Garnokiem. Fripp dawniej, był jednym ze strażników, którzy mieli odesłać uwięzionego Garnoka, na skraj wszechświata za wszystkie niegodziwe czyny których się dopuścił. Niestety im się to nie udało, gdyż statek kosmiczny uległ wypadkowi, rozbijając się u wybrzeży wyspy Jorvik. Jest on również przywódcą Druidów, który przewodniczy zebraniom i podejmuje najważniejsze decyzje w walce z potworem, imieniem Garnok.
CZAROWNICA PI
Czarownica Pi jest wprawdzie byłą żoną burmistrza Klausa z Zachodniego Przylądka, w Doline Złotych Wzgórz. Niestety od pewnego czasu zaczęła ona interesować się czarną magią, przez co ich związek się rozpadł. Po pewnym czasie również zamieniła się ona sama, w złą i zgorzkniałą czarownicę, aczkolwiek po tym, jak dostała i zjadła ona złote jabłko ze Wzgórza Stracha na Wróble, przeszła na dobrą stronę. Pi od tego momentu, stała się bardzo pomocna w zadaniach z cieniami tropicieli, oraz innymi aktywnościami pandorycznymi. Za czasów gdy była zła, pełniła ona funkcję pomocy dla Jeźdźców Mroku, głównie zajmowała się przemienianiem koni, na mroczne. Po utracie Pi przez Jeźdźców Mroku, Darko pełni tą funkcję. Kobieta mieszka na Mrocznych Wzgórzach, dokładniejsza lokalizacja to Bagienny Kocioł. Wcześniej znajdował się tam domek letniskowy, z widokiem na piękne jezioro. Niestety po przejściu na mroczną stronę, Czarownica Pi zamieniła to miejsce w nieprzyjemne bagno.
PAN ANWIR
Pan Anwir był dżokejem, około 20 lat temu, jednak po jakimś czasie, zaczął on interesy z firmą Dark Core. Jest nikczemny i nie obchodzą go jakiekolwiek konsekwencje. Pełni on rolę jakby "szalonego naukowca", porywa konie, aby następnie przeprowadzać na nich eksperymenty. Tak się stało w przypadku konia Madison, imieniem Nightdust, który został porwany, a po jakimś czasie dostał on zastrzyk zawierający dziwną substancję. Można go często spotkać, w towarzystwie Carla Delmana, który jest jego asystentem, aczkolwiek niezbyt rozgarniętym. To on również stał za porwaniem konia Baronowej, imieniem Butterfly.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz